When You Tell Me That You Love Me/ By Westlife
I wanna call the stars down from the sky
I wanna live a day that never dies
I wanna change the world only for you
All the impossible I wanna do

I wanna hold you close under the rain
I wanna kiss your smile and feel the pain
I know what's beautiful looking at you
In a world of lies you are the truth

And baby 


Everytime you touch me, I become a hero
I'll make you safe no matter where you are
And bring you everything you ask for


Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see just what I was
Show you the loneliness and what it does
You walked into my life to stop my tears
Everything's easy now I have you here

And baby
Everytime you touch me, I become a hero
I'll make you safe no matter where you are
And bring you everything you ask for


Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark


When you tell me that you love me


In a world without you, I would always hunger  


All I need is your love to make me stronger


偶然間在電視看到WestlifeMV,鮮少聽西洋歌曲的我,並不知道這是老歌或新歌,但是悠揚曲調、動人Vocal和簡單歌詞,吸引了我,看了一遍就記得了。


現在的我,跟從前不一樣。外表瘦了很多,但是氣色很好;年紀老了很多,但是心態年輕;工作忙了很多,但是沒有怨言─因為有一股默默支撐著我的力量。直到現在,都還有一些沒有放棄希望的親友,依舊抱持著我可以再找到更好對象的認知,這一切我都明白。無論外界對我的看法如何,我現在是真的很開心。真心希望我幸福的人,不妨暫時放下成見和既定印象,用心來體會我的感受吧!我是幸福的,雖不敢說我會幸福到永久,可是我沒有後悔選擇他,我深信過程會帶給我快樂和甜美。我不去算命了,不需要預言了,冥冥中我只要聆聽著自己的心和感覺。


我現在的他,沒有傲人的學歷,沒有驚人的家世,沒有優渥的收入;我也知道,他不是很成熟穩重,不是很陽剛強壯,不是很浪漫瀟灑。但是,他有著一顆誠懇認真的心,不欺騙的善良本質,腳踏實地的個性。他可愛的中部口音讓我找回了愛笑的眼睛,認識雖短卻能彼此溝通了解,他教我去看不同的生命視野與角度,他也讓我體悟到珍惜是何種感覺。截至目前為止,一切都好,我相信有共識和一起努力,彼此的歸屬感和外界的認同感,該擁有的會讓我們擁有。


藉由分享我最近的心情,也希望身邊曾經受過感情創傷的朋友們,要跟我一樣,勇敢走出陰霾,鼓起勇氣再次嘗試走入另一個人的生命裡,也讓另一個人走進你的心裡,不要錯過真心對你好的人,因為遇上這樣的人並不容易,別因為膽怯而錯失機會,幸福要靠自己掌握。

arrow
arrow
    全站熱搜

    coshinwang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()